پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2596
-
الف
+

اجرای پورسرخ با واکنش‌های زیادی مواجه شد

اولین اجرای پوریا پورسرخ در نمایش «آلفرد» با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

اولین اجرای پوریا پورسرخ در نمایش «آلفرد» با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

به گزارش آی‌فیلم، چندی است نام پوریا پورسرخ برای بازی در نمایش «آلفرد» به کارگردانی هادی عامل مطرح شده است. نمایش از ۱۹ فروردین درتماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود و هنوز شروع نشده بازار داغ مخالفت‌ها با حضور چهره‌های سینمایی غیرتئاتری مطرح شده است.

حضور موقتی برخی چهره‌های سینمایی در تئاتر واکنش‌های بسیاری دربر داشته است؛ اما با نگاهی به گذشته می‌توان دریافت اصولاً این واکنش‌ها محدود به چند چهره بوده و در گذر زمان مخالفان نیز برای فروش بیشتر دست به دامان سینمایی‌ها و غیرسینمایی‌ها شده‌اند. برای مثال اولین حضور مهناز افشار در تئاتر با واکنش‌های تندی همراه بود، اما با گذشت زمان افشار به گزینه‌ای برای دیگر کارگردانان تجاری تئاتر شد. نمونه جذاب دیگر پژمان جمشیدی بود که مسیر هنری‌اش از تجاری‌سازی به سوی نمایش‌هایی با بعد تجربی پیش رفت.

البته نمونه قابل تأمل دیگر الناز شاکردوست است که تنها در یک نمایش حضور یافت و با وجود نقدهای منفی بر بازی‌اش، گیشه موفقی برای نمایش خود به ارمغان آورد. مخالفان می‌گویند بازیگران غیرتئاتری با کمترین بازدهی در بازی، بالاترین دستمزدها را بابت تضمین گیشه دریافت می‌کنند. هر چند در مورد بهنوش بختیاری و دو تجربه شاخصش با ژاله صامتی و حمید امجد یا تجربه سحر قریشی در همکاری با سیامک صفری نشان داد داشتن دنبال‌کننده بیشتر در اینستاگرام رابطه‌ای با تضمین گیشه ندارد.

پوریا پورسرخ که در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با کارگردانانی چون محمد حسین لطیفی، فرزاد موتمن، سعید آقاخانی، علی عطشانی، پرویز شهبازی، سروش صحت، جواد افشار، بهرنگ توفیقی و سیروس مقدم را دارد و پیشتر برای بازی در فیلم روز سوم لطیفی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر را برده است.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر